You are here: Home > Branża motoryzacyjna > Wiele się mówi na temat kryzysu, lecz wcale go nie widać
Post Icon

Wiele się mówi na temat kryzysu, lecz wcale go nie widać

Kilka lat temu zapowiadano rychły kryzys branży motoryzacyjnej, oraz skurczenie się niejako samego rynku, trzeba przyznać iż sytuacja wydaje się zupełnie odwrotna. W pierwszej kolejności spójrzmy na takich producentów jak BMW czy Opel, niemieckie marki motoryzacyjne zmagały się z problemami, które rozwiązały bardzo szybko stawiając na solidne, trwałe oraz sprawdzone rozwiązania. Inny schemat działania obrał francuski Renault, ten cały czas kontynuuje tradycyjne rozwiązania, które co ciekawe okazują się trafnym posunięciem, dlatego pojawienie się na nowo Lagunę, czy Clio nie powinno wzbudzić aż tak dużego zaskoczenia. Zupełnie inną strategię rozwoju oraz walki z kryzysem w branży motoryzacyjnej przyjął amerykański Ford, który niestety potrzebował wielomiliardowego wsparcia ze strony rządu. Nie oznacza to jednak, że jego problemy udało się w ten sposób rozwiązać, nic bardziej mylnego dalej zmaga się on z nimi w odróżnieniu od europejskiej oraz azjatyckiej konkurencji. Zatem nie wszystkim udało się osiągnąć tak przyzwoite wyniki, i pozostają do rozwiązania jeszcze niejedne problemy które nie pozwalają na rozwinięcie skrzydeł. Jednak nie należy tutaj mówić o rychłym upadku takiego koncernu jak GM Motors, zwłaszcza w kontekście europejskiej ingerencji marki Ford, która cieszy się dużym zaufaniem oraz zainteresowaniem. Jeśli jeszcze inni producenci zaprezentują coś ciekawego, innowacyjnego i mającego sens, zwłaszcza mowa tutaj o cenie takiego pojazdu, oraz jego spalaniu to najbliższe lata mogą należeć właśnie do nich.

Tags: , , , , ,

Comments are closed.